01 - Müşteri Odaklı
Müşterilerin talep ve beklentilerini her yönüyle karşılayan bir anlayışa sahip olmak.
02 - Deneyimli ve Dinamik
Kaliteli hizmetin, ancak alanlarında deneyimli, dinamik, değişime ve gelişime açık personellerle sağlanabileceğine inanan bir yönetim anlayışı ile çalışanlarının hem mesleki hem de kişisel gelişimlerine katkı sağlamak.
03 - Hedef Birliği İçinde
Şirket prensiplerini takım ruhu içerisinde ortak akılla yönetmek.
04 - Katılımcı
Problem çözme, fikir üretme ve karar almada iş birliğine açık.
05 - Bilgi Tabanlı
Bilgileri yerinde, vaktinde, doğru olarak sağlamak ve bu bilgileri karşılıklı olarak paylaşmak.
06 - Planlı, Programlı
Belirlenen hedefere iyi düşünülmüş ve somut biçimde planlanmış adımlarla ilerleyerek her aşamada sonuçları değerlendirip, geleceği doğru planlamak.
07 - İnsan Temelli
Başarıda tüm bireylerin pay sahibi olduğu anlayışı ile temel öğenin insan faktörü olduğunun bilincinde olan yönetim sistemi.